...
Zgodnie z definicja QuakeML wyświetlana wartość jest głębokością liczoną od poziomu morza liczoną w kilometrachmetrach. W przypadku głębokości od ustalonego poziomu gruntu, należy zdefiniować <DepthOffset>. Głębokość jest czytana w postaci zdefiniowanej w pozycji <format>, gdzie format jest taki sam jak w funkcji scanf dla liczb rzeczywistych:
...
Pozycja Depth powinna być w kilometrachmetrach. Jeżeli jest podana w innych jednostkach, to należy ostawić w polu <correction> odpowiednią wartość, która będzie wymnażana przez pola kolumny. Np. jeżeli wartości depth są w metrach kilometrach należy ustawić ustawić przelicznik <correction>11000.0e-30 </correction> a jednocześnie. Głębokość powinna być liczona od poziomu morza w górę, tj głębokości poniżej poziomu morza powinne być ujemne. Jeżeli jest inaczej, należy to skorygować przez ujemną wartość <correction>. W przypadku, gdy głębokość nie jest liczona od poziomu morza należy odpowiednio ustawić wartość <DepthOffset> w metrach.
Region
Czyta wartość tekstową regionu. UWAGA! Może się różnić od regionu zdefiniowanego przy wywołaniu SWIP5 i wartość ta nie zmienia regionu opracowań. Tekst ten jest dopisywany do origin w QuakeML. Pozycje <format> i <correction> są ignorowane.
...