Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Table of Contents

Opis usługi

Adobe Connect to zintegrowana platforma do organizowania telekonferencji. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie spotkań, wygłaszanie referatów oraz organizacja szkoleń. Platforma pozwala na prowadzenie rozmów audio-video, udostępnianie prezentacji i innych dokumentów,  współdzielenie współdzielenie pulpitu oraz organizację krótkich ankiet.  Usługa Usługa ta jest dostępna dla wszystkich użytkowników infrastruktury PL-GridInfrastruktury PLGrid.

...

 

Aby korzystać z platformy Adobe Connect w ramach portalu Portalu PLGrid należy:

Info

Platforma jest dostępna pod adresem https://meet.plgrid.pl.

Aktywacja usługi

 Adobe Adobe Connect należy aktywować w Katalogu Aplikacji . Usługa jest zarządzana jak każda inna usługa. Schemat aktywacji usług opisany jest w: i Usług wg instrukcji: Usługi i aplikacje w PLGrid. Adobe Connect znajduje się na liście: Narzędzie współpracy , które są wyróżnione jako jedna kategoria w Katalogu Aplikacji Narzędzia współpracy (podkategoria w Katalogu Aplikacji i Usług).

W trakcie aktywacji pojawi się okienko z prośbą o hasło, w którym należy podać hasło użytkownika do Portalu PLGrid, wygenerowane podczas rejestracji konta.

Widok lista listy usług w Katalogu Aplikacji i Usług

Wymagane oprogramowanie

  • nowoczesna przeglądarka, np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Microsoft Internet Explorer 7, 8, 9, 10
  • Adobe® Flash® Player min. wersja 10.3

Oryginalna dokumentacja

Oryginalną dokumentację Adobe Connect (w języku angielskim) można znaleźć pod tym adresem.

Organizacja telekonferencji

...

Organizacja telekonferencji odbywa się poprzez utworzenie wirtualnego pokoju dla spotkania. Aby stworzyć taki pokój, należy w zakładce Meetings kliknąć przycisk New Meeting.

...

W przypadku udostępniania prezentacji możliwe jest załadowanie m. in. następujących formatów pliku: ppt, pdf, doc, jpg, png i inne. Po wybraniu przycisku Share Document pojawi się okno wyboru dokumentu. Aby załadować plik z naszego komputera należy kliknąć Browse My Computer i wybrać żądany plik.

Pomoc online

Oryginalną dokumentację Adobe Connect (w języku angielskim) można znaleźć pod tym adresem.

Można też skorzystać z pomocy dostępnej bezpośrednio w pokoju utworzonej konferencji - po wybraniu odpowiedniej opcji z rozwijalnego menu z zakładki "Help".

Image Added

Uzyskiwanie pomocy dla Adobe Connect