Poniższy szablon należy odpowiednio uzupełnić.
Wstawianie odnośników do innych stron podręcznika
Przy wstawianiu linków do stron wewnętrznych Podręcznika użytkownika (np. certyfikat="Aplikowanie, rejestracja i użycie certyfikatu"' założenie konta="Zakładanie konta w portalu"; Pomoc="Gdzie szukać pomocy") należy w trybie edycji strony:
Efekt powyższego opisu można zobaczyć klikając lewym klawiszem myszki (w trybie edycji strony) na dowolny link w tym oknie informacji. Pojawi się pole, w którym do wyboru będzie opcja Edit, którą klikamy. Pojawi się okno Edit link, z aktywnym polem Search i nazwą strony wewnętrznej podręcznika.
Proszę nie wstawiać odnośników do innych części podręcznika jako linki zewnętrzne!
Przy wstawianiu linków do konkretnych sekcji (akapitów) na wybranej stronie, np. Certyfikaty Simple CA ="Aplikowanie, rejestracja i użycie certyfikatu#Certyfikaty Simple CA", należy nazwę strony wraz z tytułem sekcji, rozdzielone znakiem #, podać w opcji Advanced w okienku link. Przy wstawianiu nazwy stron istotne jest zachowanie znaków spacji pomiędzy wyrazami oraz braków spacji pomiędzy #.
LINKI ZEWNĘTRZNE
Linki zewnętrzne np. do strony PL-Grid wstawiamy w oknie Insert Link (Ctrl+K) w opcji Web Link.
Usługa syndykacji danych jest przeznaczona dla wszystkich badaczy i naukowców którzy są zainteresowani pozyskiwaniem dużych zbiorów danych z mediów społecznościowych. Usługa oferuje zbieranie danych z serwisu społecznościowego Twitter, portalu publicystycznego Salno24 oraz forów dyskusyjnych opartych na systemie phpBB (wersje 2 i 3). Oprócz tego usługa pozwala na uzupełnianie zbiorów danych o dodatkowe atrybuty - ręcznie anotowane klasy. Całość usługi pozwala na uzyskanie wartościowych zbiorów danych użytecznych do badań nad sieciami społecznościowymi.
Co należy aktywować, aby móc skorzystać z usługi? (Założenie konta, certyfikat, grant?, aktywacja konkretnych usług w portalu). Należy pamiętać o istnieniu rozdziałów ogólnych podręcznika, do których warto się odwołać.
Aby korzystać z usługi należy posiadać konto w infrastrukturze PL-GRID, a następnie złożyć wniosek o dostęp do usługi na portalu https://portal.plgrid.pl/ .
Tutaj wpisujemy specjalne zasady korzystania z usługi jeśli takowe są np. konieczność ustawienia grantu domyślnego, zakaz uruchamiania intensywnych zadań na UI itp. Jeśli takowych nie ma to należy tę podsekcję usunąć.
Koniecznie z przykładowymi zrzutami ekranu lub fragmentami kodu.
Ewentualnie jako osobny podrozdział.
Strony zewnętrzne (jeśli są), odnośnik do helpdesku lub strony dokumentacji o pomocy.