Podstawowe rejestracji na Nowych Uzytkowników
Korzystanie z Ifrastruktury PLGrid wymaga rejestracji w Portalu PLGrid, będącym Rejestracja w Portalu PLGrid to standardowa procedura polegająca na wprowadzeniu danych Użytkownika.
Kluczowe na tym etapie jest wybranie swojego loginu z przedrostkiem "PLG" oraz ustalenie czy figurujesz w bazie Nauka Polska*. Jeżeli tak, uzupełnij dodatkowo swój nr OPI*.
Po wykonaniu tej akcji Użytkownik przechodzi do nowego widoku "Profil". Tutaj znajdują się informacje podane w formularzu oraz notyfikacje o statusie konta. Tuż po rejestracji, w tym widoku pojawi się adnotacja, że konto nie jest aktywne wraz z prośbą o aktywację za pomocą linku.
Na podany adres e-mail zostanie dostarczona wiadomość systemowa z linkiem aktywującym konto.
Link aktywacyjny działa przez kolejne 48 h. Jeżeli do tego czasu nie nastąpi aktywacja konta, istnieje możliwość ponownego wysłania linka na adres Użytkownika za pomocą opcji: Wyślij ponownie link aktywacyjny.
W przypadku braku jakiejkolwiek akcji - konto usuwane jest po 4 tygodniach od momentu rejestracji.
Po udanej aktywacji w profilu widnieje wyróżniona adnotacja: "Twoje konto jest aktywne".
Po założeniu konta w Portalu PLGrid użytkownik uzyskuje podstawowy dostęp do funkcjonalności oraz usług:
Aby zwiększyć zakres uprawnień należy podać swoją afiliację do weryfikacji przez Operatora*.
SPRAWDŹ: MÓJ PLGRID , DODAWANIE AFILIACJI