Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 7 Current »





Rejestracja, afiliacja i logowanie



Czy mogę korzystać z zasobów Infrastruktury PLGrid?

Jeśli tylko jesteś naukowo związany z polską uczelnią wyższą lub instytutem badawczym - tak!




Ile kosztuje korzystanie z zasobów Infrastruktury?


Użytkownicy korzystają z zasobów PLGrid nieodpłatnie. O ich wielkości decydują nasi eksperci, rozpatrując Twój wniosek.

W ramach rozliczania wniosków grantowych prosimy o to, aby w powstałych przy użyciu Infrastruktury publikacjach znalazły się stosowne podziękowania.




Co mam zrobić by móc korzystać z Infrastruktury PLGrid?


Jest kilka kroków, które należy przejść aby mieć pełny dostęp do naszej Infrastruktury. Przede wszystkim musisz stworzyć konto/zarejestrować się w portalu PLGrid i zawnioskować o przyznanie afiliacji. Na dalszym etapie będziesz musiał zawnioskować o interesujące Ciebie usługi, złożyć wniosek o grant właściwy (lub aktywować grant testowy), założyć zespół naukowy, wystąpić o certyfikat... Tych kroków jest kilka i mogą się różnić w zależności od Twoich potrzeb. W naszym Podręczniku użytkownika jest specjalny rozdział dedykowany dla osób rozpoczynających swoją przygodę z PLGridem - zachęcamy do zapoznania się z nim.




Ciągle dostaję komunikat "niepoprawny login" lub "niepoprawne hasło"


Jeśli formularz rejestracyjny podaje informacje o niepoprawnym loginie lub haśle, upewnij się, że Twój login i Twoje hasło spełniają określone wymagania. Więcej szczegółów na temat rejestracji znajdziesz w naszym Podręczniku użytkownika.




Żaden z typów afiliacji nie odpowiada mojej sytuacji


Jeśli żadna z naszych afiliacji (pracownika jednostki naukowej, podopiecznego pracownika jednostki naukowej) nie odpowiada Twojej sytuacji (np. jesteś naukowcem, ale chwilowo nie jesteś związany z żadną jednostką naukową), a mimo to chciałbyś korzystać z zasobów naszej Infrastruktury, prosimy o skontaktowanie się z nami (helpdesk@plgrid.pl) - każdy z takich wniosków będzie rozpatrywany indywidualnie.




Na liście jednostek/podjednostek naukowych nie ma mojej jednostki


W takiej sytuacji możesz dodać nową jednostkę naukową do naszego katalogu. Zanim jednak dodasz nową jednostkę, upewnij się, że Twojej jednostki nie ma na liście.




Mój wniosek o podniesienie afiliacji został odrzucony


Podnoszenie afiliacji jest akcją, która skutkuje zawnioskowaniem o zmianę typu afiliacji i każdy taki wniosek jest weryfikowany. Może się jednak zdarzyć, że Twoje dane w bazach dotyczących nauki polskiej, czy też na stronie Twojej uczelni, nie zostaną zaktualizowane, co skutkować będzie odrzuceniem wniosku o podniesienie afiliacji. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym helpdeskiem (helpdesk@plgrid.pl).

Więcej na temat akcji podnoszenia afiliacji przeczytasz w Podręczniku użytkownika.




Mimo aktywnej afiliacji konto wygląda na nieaktywowane


Jeśli Twoje afiliacja została dopiero co aktywowana, ale w naszym portalu dalej masz dostępne tylko dwie zakładki (profil i afiliacje), musisz zakończyć bieżącą sesję i ponownie zalogować się do portalu.




Zakładanie i obsługa grantów


Twój wniosek grantowy został odrzucony


Jeśli Twój wniosek grantowy został odrzucony, to prawdopodobnie został on założony na zespół testowy. Więcej na temat obliczeń w naszej Infrastrukturze przeczytasz w Podręczniku użytkownika.




Jaka powinna być treść podziękowania umieszczonego w publikacji powstałej przy wsparciu Infrastruktury PLGrid?


Podziękowanie (acknowledgement) zamieszczane w publikacjach zwieńczających Twoją pracę z Infrastrukturą PLGrid powinno mieć następującą treść:

"Praca została wykonana z wykorzystaniem Infrastruktury PLGrid" 

lub 

"This research was supported in part by PLGrid Infrastructure".






Inne



Nie znalazłeś informacji, których szukałeś?


Jeśli powyższy zestaw pytań i odpowiedzi nie pomógł rozwiązać Twojego problemu, to radzimy zajrzeć do naszego Podręcznika użytkownika.

Zawsze możesz też przesłać pytanie do naszego helpdesku klikając zakładkę "helpdesk" w Portalu,  logując się bezpośrednio do helpdesku lub pisząc bezpośrednio na adres helpdesk@plgrid.pl




  • No labels