Rejestracja, afiliacja i logowanie



Czy mogę korzystać z zasobów Infrastruktury PLGrid?

Jeśli tylko jesteś naukowo związany z polską uczelnią wyższą lub instytutem badawczym - tak!




Ile kosztuje korzystanie z zasobów Infrastruktury?


Użytkownicy korzystają z zasobów PLGrid nieodpłatnie. O ich wielkości decydują nasi eksperci, rozpatrując Twój wniosek.

W ramach rozliczania wniosków grantowych prosimy o to, aby w powstałych przy użyciu Infrastruktury publikacjach znalazły się stosowne podziękowania.




Co mam zrobić by móc korzystać z Infrastruktury PLGrid?


Jest kilka kroków, które należy przejść aby mieć pełny dostęp do naszej Infrastruktury. Przede wszystkim musisz stworzyć konto/zarejestrować się w portalu PLGrid i zawnioskować o przyznanie afiliacji. Na dalszym etapie będziesz musiał zawnioskować o interesujące Ciebie usługi, złożyć wniosek o grant właściwy (lub aktywować grant testowy), założyć zespół naukowy, wystąpić o certyfikat... Tych kroków jest kilka i mogą się różnić w zależności od Twoich potrzeb. W naszym Podręczniku użytkownika jest specjalny rozdział dedykowany dla osób rozpoczynających swoją przygodę z PLGridem - zachęcamy do zapoznania się z nim.


Ciągle dostaję komunikat "niepoprawny login" lub "niepoprawne hasło"


Jeśli formularz rejestracyjny podaje informacje o niepoprawnym loginie lub haśle, upewnij się, że Twój login i Twoje hasło spełniają określone wymagania. Więcej szczegółów na temat rejestracji znajdziesz w naszym Podręczniku użytkownika.



Żaden z typów afiliacji nie odpowiada mojej sytuacji


Jeśli żadna z naszych afiliacji (pracownika jednostki naukowej, podopiecznego pracownika jednostki naukowej) nie odpowiada Twojej sytuacji (np. jesteś naukowcem, ale chwilowo nie jesteś związany z żadną jednostką naukową), a mimo to chciałbyś korzystać z zasobów naszej Infrastruktury, prosimy o skontaktowanie się z nami (helpdesk@plgrid.pl) - każdy z takich wniosków będzie rozpatrywany indywidualnie.

Na liście jednostek/podjednostek naukowych nie ma mojej jednostki


W takiej sytuacji możesz dodać nową jednostkę naukową do naszego katalogu. Zanim jednak dodasz nową jednostkę, upewnij się, że Twojej jednostki nie ma na liście.

Mój wniosek o podniesienie afiliacji został odrzucony


Podnoszenie afiliacji jest akcją, która skutkuje zawnioskowaniem o zmianę typu afiliacji i każdy taki wniosek jest weryfikowany. Może się jednak zdarzyć, że Twoje dane w bazach dotyczących nauki polskiej, czy też na stronie Twojej uczelni, nie zostaną zaktualizowane, co skutkować będzie odrzuceniem wniosku o podniesienie afiliacji. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym helpdeskiem (helpdesk@plgrid.pl).

Więcej na temat akcji podnoszenia afiliacji przeczytasz w Podręczniku użytkownika.

Mimo aktywnej afiliacji konto wygląda na nieaktywowane


Jeśli Twoje afiliacja została dopiero co aktywowana, ale w naszym portalu dalej masz dostępne tylko dwie zakładki (profil i afiliacje), musisz zakończyć bieżącą sesję i ponownie zalogować się do portalu.




Zakładanie i obsługa grantów


Twój wniosek grantowy został odrzucony


Jeśli Twój wniosek grantowy został odrzucony, to prawdopodobnie został on założony na zespół testowy. Więcej na temat obliczeń w naszej Infrastrukturze przeczytasz w Podręczniku użytkownika.


Jaka powinna być treść podziękowania umieszczonego w publikacji powstałej przy wsparciu Infrastruktury PLGrid?


Podziękowanie (acknowledgement) zamieszczane w publikacjach zwieńczających Twoją pracę z Infrastrukturą PLGrid powinno mieć następującą treść:

"Praca została wykonana z wykorzystaniem Infrastruktury PLGrid" 

lub 

"This research was supported in part by PLGrid Infrastructure".



Inne

Nie znalazłeś informacji, których szukałeś?


Jeśli powyższy zestaw pytań i odpowiedzi nie pomógł rozwiązać Twojego problemu, to radzimy zajrzeć do naszego Podręcznika użytkownika.

Zawsze możesz też przesłać pytanie do naszego helpdesku klikając zakładkę "helpdesk" w Portalu,  logując się bezpośrednio do helpdesku lub pisząc bezpośrednio na adres helpdesk@plgrid.pl